maanantai 27. lokakuuta 2014

Jotain valmista

Vihdoin ja viimein olen jotain keskeneräisiä töitä saanut valmiiksi. Niitä alkaa aina pikkuhiljaa valmistumaan kun on tulossa syntymäpäiviä yms.

 Kyse on nyt siis tästä ristipisto hevostaulusta, jota olen aina silloin tällöin koittanut ahkerasti pistellä kasaan. Välillä on ollut taukoja kun ei ole inspiroinut, mutta nyt sitten piti ahkeroida työ nopeasti kasaan. Olin jo pistellyt kaikki muut värit valmiiksi, paitsi mustan. Ajattelin, että kyllä minulla jossain paketissa on pakko olla mustaa, mutta kappas vaan eipä ollutkaan.

Facebookin ristipisto-ryhmä pelasti taas päivän ja sieltä sain hankittua mustan langan. Lahjan saaja tosin sai lahjansa viikon myöhässä, mutta parhaat kaverini saivat lahjansa samaan aikaan.
 Ohjeessa hevosen riimu oli tehty harmaan eri sävyillä, mutta eipä minun lankavalikoimasta harmaata löytynyt, joten taas sovellettiin. Värithän on muutenkin valikoitunut sen mukaan mitä on löytynyt jo valmiista valikoimasta. Aluksi en ollut varma pidinkö näistä väreistä ollenkaan, mutta kaikki kehuivat työtä paljon, joten kai se on vain itsekin alettava pitää siitä.
Lahjan saada oli erittäin tyytyväinen lahjaansa. Sanoin, että jos kehykset haluaa vaihtaa toisen väriseksi tai sellaisiksi jotka pysyvät itsestään pystysttä vaikka lipaston päällä, niin sehän on helppo tehdä. Ystäväni vuokra-asunnossa kun ei saa laittaa tauluja seinälle, mikä on minusta erittäin outoa.

Kehyksiin ei mennyt rahaa ollenkaan, koska äitini sisko antoi pinon kehyksiä meille, joista sitten hamstrasin suurimman osan ristipistotöitä ajatellen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti